FAQs

Hoe kan ik u bereiken?

Je kunt een e-mail sturen naar info@optics-spot.com. Onze klantenservice helpt je graag verder.

Waarvandaan verzenden jullie?

We verzenden vanuit Tsjechië.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Aangezien we ernaar streven om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op met een dergelijk verzoek.

Zodra de bestelling is verzonden, kunnen we niet meer aan dergelijke verzoeken voldoen.

Welke betalingsmethoden accepteert u?

We accepteren alle gangbare creditcards (VISA, Mastercard, AMEX).

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn. Houd rekening met extra tijd voor de verwerking van je bestelling tijdens feestdagen en verkoopseizoenen.

We verwerken bestellingen tussen maandag en vrijdag. Bestellingen worden binnen 1 werkdag na de besteldatum verwerkt.

Houd er rekening mee dat we niet verzenden in het weekend.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Afhankelijk van de gekozen verzendservice. Als je kiest voor expresverzending, kan de levering binnen 2-3 dagen plaatsvinden. Als je priority verzendmethode selecteert, kan het 14 tot 21 dagen duren. 

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Als je je bestelling niet binnen de beloofde tijd ontvangt, neem dan contact met ons op via info@optics-spot.com en dan lossen we het probleem op.

Moet ik betalen voor invoerrechten en belastingen?

Invoerrechten, invoerrechten en gerelateerde douanekosten kunnen in rekening worden gebracht zodra je bestelling aankomt op de eindbestemming, Deze worden bepaald door je plaatselijke douanekantoor.

De betaling van deze heffingen en belastingen is jouw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen die worden veroorzaakt door de douane in jouw land.

Voor meer informatie over kosten, kunt u contact opnemen met uw plaatselijke douanekantoor.

Hoe retourneer ik een artikel?

Neem contact met ons op via info@optics-spot.com en wij laten je weten hoe je te werk moet gaan.

Wat moet ik doen als de artikelen die ik heb ontvangen defect/verkeerd/beschadigd zijn?

Neem contact met ons op als je onjuiste artikelen hebt ontvangen, ontbreekt, en/of defect is.

Vermeld uw bestelnummer, foto's van het artikel of de artikelen en alle gerelateerde referenties bij ontvangst van uw pakket.

We zullen je zaak zo snel mogelijk oplossen.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Alle terugbetalingen worden teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze.

Als je met een creditcard of bankpas hebt betaald, wordt het geld binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek teruggestort naar de bank die de kaart heeft uitgegeven.

Neem contact op met de bank die de kaart heeft uitgegeven als je vragen hebt over wanneer het tegoed op je rekening wordt bijgeschreven. Als je nog geen tegoed hebt ontvangen voor je retourzending, wat moet je dan doen? Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat het tegoed op je rekening is bijgeschreven.